17 август 2012

WTF Ad Campaign

Миналата година Publicis България спретнаха страхотна рекламна кампания на Националния природонаучен музей.
Доста кул!
Не знам, кой е правил кампанията тази година, и въпреки,че отново е демонстрирана креативност, имам сериозен проблем с нея - твърде очевадно и целенасочено изполва логотипа на друга компания - нискотарифната авиокомпания Wizz Air.
Национален природонаучен музей
Wizz Air Логотип
От рекламната агенция са се постарали цялата визия на рекламните табла да изглежда като оферта на нискотарифния превозвач - екзотична дестинация, ниски цени в евро, цветовата гама. Точно като тази например:
Порових в Гугъл и никъде не октрих Wizz Air да подкрепят Националния природонаучен музей под каквато и да е форма.
Чудесен криейтив, но това си бие на абсолютно плагиатство - да градиш марка на гърба на друга марка и нейният логотип.

Няма коментари: