15 юни 2009

WTF Commercial of a WTF Product



Попаднах на тази реклама и продукт на сайта на Sports Illustrated, в рубриката Hot Clicks. Водещият робриката, Jimmy Traina, е решил да се въздържи от коментар. Аз обаче съм слабоволев и ще се поддам на изкушението наречено hate.

Гледах рекламата в петък, но ми отне целия уикенд за да разбера какво точно ме нагнетява повече - продукта или самата реклама. Все още нямам отговор, май е патова ситуация.

Продукта: Недоносче на очевидно калпав бизнес модел и product orientation (за сметка на market orientation). Всеки път, когато се налага да обяснявате на потребителите, защо трябва да ползват продукта Ви и какви са ползите от него, значи сте яко нагазили в лайната. В случая имаме продукт, в чиято употреба няма нищо интуитивно и даже усложнява целия процес и като техника и като отнето време. А и доста се съмнявам, че крайният резултат от ползването на това изчадийце на инженерната мисъл е на ниво. Ако сте толкова гнусливи и не искате да ползвате тоалетна хартия и да си пипате насрания задник...купете си биде!

Интересно дали продукта е минал consumer tests - наблюдения върху потребители ползващи продукта в среда близка до реалната, и как въобще са протекли тези тестове. Искам да знам!

Рекламата: Целевата група на продукта са...всички. Все пак на всички ни се случва да удряме по едно лайно от време на време. Дори на Андреа!

Създателите на рекламата са били изправени пред тежката задача да таргетират всички демографски сегменти в клип, траещ минута и половина. За това в рекламата са включени индивиди от different walks of life. Разполагаме с The Scank, The Middle-aged white obese man, The Jackie Collins wanna-be. Прави впечатление, отсъствието на всякакви малцинствени елементи, но това е обяснимо с факта, че те са нецивилизовани, с ниска хигиена и вместо да си бършат задниците, предпочитат да се замерват един друг с гавната. Аз лично мисля, че присъствието на един Латино би било добре дошло - комбинацията от боб и люто гарантира чести посещения на кензефа...

Вие знаехте ли, че човечеството си бърше гъза от едва 100 години? Аз също не го знаех. Но да се върнем на героите от рекламата.

The Scank: "Toilet paper is really archaich and disgusting". Мацето е като изкарано от "Sex & City" - пие само мартини, шампанско или Cosmo, движи се на големи групи от себеподобни, пада си cock tease & gold digger, и много вероятно да е била в sorority докато е следвала. Жена, която произнася "disgusting" по такъв начин и намира тоалетната хартия за отвратителна няма да ви лапа кура! Гарантирано. Move on. Money shots & pearl necklaces също са out of question. А ако един ден има бебе? Тогава какво? Като се замисля, по-добре е да няма бебе, да се елиминира докато е време от генетичния фонд на човечеството.

Интересно и какво ползва при менструация и как третира употребените тампони/превръзки, щом я е гнус от обикновената тоалетна хартия.

The Middle-aged obese white man: Мда, "being a big man has advantages and disadvantages". Ok, Captain Obvious. Може би ако не нагъваше толкова много, нямаше да има нужда да прекарваш толкова много време в кенефа и задника ти нямаше да е толкова огромен, че да ти трябват допълнителни 18 инча за да стигнеш до него. Хъм, за коледа, ще ти вземем един wiper, който постоянно да е прикачен към ръката ти, на каишка.

The Jackie Collins Wanna-be: Тая има нужда от помощ в кенефа? WTF!?! По-скоро има вид на вдовица, живееща в Бевърли Хилс, която чука 17 годишния Пакито, който чисти басейна и' и е нелегален емигрант от Мексико. "Help with personal matters","dignity" - да бяха ползвали Стивън Хокинг, а не тая дърта шаврантия.

И аз ви казах, че този пич има грешен подход!

Няма коментари: