14 февруари 2012

WTF Heineken BG Legendary Man

Рекламна кампания на Heineken "The Legendary Man" наскоро си проби път и в България. Самата кампания е опит на Heineken да определи какво представлява "the worlds most interesting man."
Heineken България решават да са по-скромни и да ограничат обхвата на заданието до границите на милата ни родина.

Първата ми среща с Легендарния БГ Мъж беше на тук: ETO LINK, от там попаднах тук ETO O6TE EDIN LINK. Леко хипстърската визия и присъствието на бигъл и джак ръсел териер, които са ми слабост, ми се сториха свеж полъх на фона на масово налаганият образ на легендарния български мъж - потен, гелосан, с muscle shirt или разгърдена до пъпа риза, задължително ланец, може и скъпи очила, задължително страшен ебач.


1) Джизъсът получава награда нагизден с любимата му маркова мuscle тишъртка. 2) Джизъсът в компанията на блондинка, разгърден, по ланец. 3) Джизъсът излиза от активно мероприятие отново с любимата си тишъркта. За трите снимки са били набванеи 4 цистерни гел за коса.


1) Борис Дали демонстрира опасни цайси 2) Борис Дали по любимия му muscle shirt. 3) Замислен Борис Дали по любимия му muscle shirt в компанията на женско бедро.

Предполагам вече сте придобили идея какъв е еталона за мъж в България в момента. Не? Ок, добавям и Коцето - тук и тук. Завъртете се пред Най Клуб или Син Сити в събота вечер и ще станете свидетели на чалга римейк на Clone Wars.

Легендарният български мъж е копелето на латиноамериканския мачо и балканския мачо. Той демонстрира/по-често имитира висок социален статус и успехи с ланец и маркови дрехи, пъчи бицепси, нарича жените курви, опитва се да чука всичко, което носи пола, но в същото време ходи на епилация и тенинг процедури, гримира се и се гелосва като герой от мексикански сериал. Личните му драми също са като сюжет от сапунка по Телемундо

На този фон легендарните мъже на Хайнекен успяват да изпъкнат с някаква индивидуалност и дават признаци за наличност на някакъв интелект и характер. Дори появата им в общественото пространство е похвална...

Фотосесията от Webcafe я има и във Facebook с коментари и обяснения за всяка снимка. 














Какво излиза...Легендарният мъж на Хайнекен България също е супер brand conscience и демонстрира социалния си статус с парцалки, купени от мола. Той е сваляч, разбира се ако кучето му не беше породисто, имиджът му щеше да страда и нямаше да му върже. В крайна сметка единствената разлика май между Джизъса и тези типове е ,че вместо ланец, на врата си имат шалче и че вместо пред Син Сити, тях ще ги забележите пред концерт на Parov Stelar или рецитал на Мария Илиева. А може и пред Дома на киното да чакат прожекция на инди унгарски филм.

Всъщност ако Хайнекен България искаха наистина легендарен български мъж - Милко Калайджиев is the MAN. Той не само е известен, но и славата му е непоклатима с времето, има уникален личен стил и е постигнал нещо значимо.

Няма коментари: