23 октомври 2009

WTF Sales Promotion of the Day

Преди няколко месеца рекламния гуру и директор на рекламната агенция Saatchi&Saatchi и Кевин Робъртс посети България и говори за новата си концепция наречена "Winning Ugly/Да победиш грозно". Когато някой от калибъра на Кевин Робъртс говори е добре да слушаме внимателно...а и цената за билет за лекцията му беше 200 евро.

Собствениците на един магазин за цветя в центъра на Бургас са взели на сериозно идеята да побеждават грозно с тази промоция:

Похвално е, че под внимание са взели и някои характерни особености на народопсихологията на българина. Българинът лесно разпознава добрите оферти и обича кярът като цяло. Обаче този кяр е още по-сладък ако съдържа и елемент на незаконност и няма нищо по-блазнещо за средностатистическият българин от далаверката.

Няма коментари: