06 юли 2013

Радан Кънев - Право на отговор

Радан Кънев
Няколко дни след поста ми "Какво тревожи десния избирател" и кратката ми престрелка с Радан Кънев в Туитър, Радан се активизира в различни медии и форуми.
Първо ми попадна това интервю на Радан с Поли Паунова, която доста време преследва Радан в социалните медии и мрежи за да получи отговори на доста наболели и важни въпроси.
Отделно е имало среща за десницата, организирана от стипендиантите на фондация "Конрад Аденауер" и участие в сутришния блок на bTV.
Както вече писах, десните симпатизанти имат болезнена нужда от ясна информация какво се случва в кухнята на Реформаторския блок.
Поли не е спестила въпроси на Радан, не съм и очаквал друго от нея. Радвам се и на реакцията на Радан.
Обаче не съм съгласен с Радан за "персонифицирането" на партиите. 
Сори пич, но без личности няма партии. Нямали личности няма и лична отговорност. Както пееше Георги Минчев - "Ние нито ще забравим, нито ще простим!" Дясното е на този хал точно, защото толкова дълго време край нея се навъртаха компроментиране личности.
В заключение ще кажа, че продължаваме трескаво да следим и натискаме за новини и информация. 
So stay tuned.

Няма коментари: