19 ноември 2010

WTF University of the Day

Иво Димов е български футболист играл за отбори като Добруджа, Спартак Вн, Черно Море и ЦСКА. Разбира се, той ще остане в аналите на българския футбол като "варненския Паганини на футбола", философ и моден експерт.

"Може би извън публичното пространство е останало усещането на хората за мен, че аз не съм болно амбициозен човек, който на всяка цена е искал да направи форсмажорното в кариерата си на футболист, а е искал да го усещат под по-специфичен ракурс, а именно под ракурс, който е давал една формула за него, за таланта като усещане за достойнство, за собствено виждане, излъчване и докъдето е възможно да прояви себе си в спорта."

Така говори Иво Димов. Сбор от големи сложни думи, лъхащи на ерудиция и интелект.

Почти съм сигурен, че Иво Димов е замесен и в търсенето на име на това учебно заведение - International University College. Употребата на university и college със замах постига положителна градация и съответно усещане за престижно учебно заведение. Употребата на английски от своя страна символизира международните стандарти налагани в тази институция. Просто не е същото, когато кажеш "Висше училище международен колеж" - no bang there!


Fuck Yale, the International University College is the shit! It is not just an university but it is a college too! Two in one, can't get any better.

Всъщност може...В тази образователна институция ще може да работите в екип с подобни индивиди:

Единственото, което ме възпира да си изтегля всички спестяване, да ипотекирам апартамента си и да се преместя в Добрич да следвам в International University College, е факта, че предлагат курсове по английски и на английски, но в същото време явно са ползвали Google translate за да преведът името на учебното заведение на Български. Някак несериозно ми се струва, толкова труд хвърлен и да не изпипат този малък детайл...

Няма коментари: