29 ноември 2010

WTF Killer Time of the Day

В чест на Ушев ден, родното МВР решило да спретне демонстрации на жива сила и бойна техника. Една от тези демонстрации се е провела пред изключително подходящата целева група - първолаци.

Съдейки по рехавата, тотално незаинтересувана публика, мога да заяви, че дечицата were having a killer time. Разбира се, бягство от час под дулото на AK-47 не е било опция за тези крехки , изтерзани души.

(Hat tip Mrtn)

26 ноември 2010

WTF Shopping Mall of the Day

Русе е дал на България първата/последната гара на Барон Хиршовата железница. Русе също така е дал първия мол без магазини на България.

"В Русе отвори МОЛ без нито един магазин в него. В надпревара, кой от всичките новостроящи се търговски центрове ще посрещне пръв клиенти, днес бе отворен МЕГА МОЛ. Множество пенсионери и ученици се бяха събрали в очакване на ниски цени, но останаха неприятно изненадани, когато разбраха, че в голeмия магазин до градската болница има само книжарница, аптека и дрогерия."

Това е коментара ми за читателите оптимисти:

За читателите песимисти:


23 ноември 2010

WTF Dream Job of the Day

Докато ровех обявите за работа в поредният си опит да се ренинтегрирам в групата на трудовозаетите индивиди в България, налетях на това...

Убеден в качестовото на марките "Биад" и "Ориент 33" - разбирай, че най-яките пиченца са там и поръчка на бутилка уиски носи повече точки на гъзарометъра, от колкото поръчка на бутилка в речем "Най клуб".

Пазител на премиалността на марките "Биад" и "Ориент 33"... Мислех това даже да не го коментирам, но се замислих какво точно изисква да си guardina of the "Biad" brand image и стигнах до следният извод:

Успешният пазител на бранда "Биад" трябва:
+Да осигури нужния контигент мутри посетители;
+Да осигури нужния брой футболяги посетители;
+Да осигури нужния брой фолк фурии и модели на Playboy за да има с какво да се забавляват по-горе посочените ключови групи клиенти;
+Евтин алкохол, пиченца с аспирации да станат чалга Певици и/ли модели на Playboy;

До момента 263 човека са кандидаствали за тази обява. Животът ти е поп фолк...работата също!

19 ноември 2010

WTF Product of the Day


Yep, it's here...finally! The Bacon Flavored Soda! Good times. I bet the CIA is the main client for this product after the public outcry against waterboarding. New interogation tactic - leave the jihadist in a room with a six pack of bacon flavoured soda and nothing else to drink for several days...

WTF Client Reference List of the Day

Успешните марки/брандове задължително съдържат функционален елемент (до колко успешно даденият продукт или услуга задоволява нуждите и желанията на клиента) и емоционален елемент (изразяване на социален стастус посредством бранда, положителни/негативни асоциации и предишен опит с марката и тн.). Логото на всяка марка служи за shortcut до емоционалния елемент и спестява време на потребителя при избор на продукт или услуга.

Pragmatica
е агенция за маркетинг проучвания и има претенции да е една от водещите агенции в тази област на българския пазар.


Колко лесно и бързо разпознахте марките изброени в този списък? Същите тези хора ще ви говорят за разпознаваемост и проникване на марката Ви...I'm just sayin'...

WTF University of the Day

Иво Димов е български футболист играл за отбори като Добруджа, Спартак Вн, Черно Море и ЦСКА. Разбира се, той ще остане в аналите на българския футбол като "варненския Паганини на футбола", философ и моден експерт.

"Може би извън публичното пространство е останало усещането на хората за мен, че аз не съм болно амбициозен човек, който на всяка цена е искал да направи форсмажорното в кариерата си на футболист, а е искал да го усещат под по-специфичен ракурс, а именно под ракурс, който е давал една формула за него, за таланта като усещане за достойнство, за собствено виждане, излъчване и докъдето е възможно да прояви себе си в спорта."

Така говори Иво Димов. Сбор от големи сложни думи, лъхащи на ерудиция и интелект.

Почти съм сигурен, че Иво Димов е замесен и в търсенето на име на това учебно заведение - International University College. Употребата на university и college със замах постига положителна градация и съответно усещане за престижно учебно заведение. Употребата на английски от своя страна символизира международните стандарти налагани в тази институция. Просто не е същото, когато кажеш "Висше училище международен колеж" - no bang there!


Fuck Yale, the International University College is the shit! It is not just an university but it is a college too! Two in one, can't get any better.

Всъщност може...В тази образователна институция ще може да работите в екип с подобни индивиди:

Единственото, което ме възпира да си изтегля всички спестяване, да ипотекирам апартамента си и да се преместя в Добрич да следвам в International University College, е факта, че предлагат курсове по английски и на английски, но в същото време явно са ползвали Google translate за да преведът името на учебното заведение на Български. Някак несериозно ми се струва, толкова труд хвърлен и да не изпипат този малък детайл...